Procornellà i el banc social de CaixaBank renoven la seva aliança per facilitar l’accés al crèdit sense necessitat d’avals a col·lectius amb dificultats de finançament.
TMB preveu afectacions en 37 línies d'autobús entre les 5 i les 14 hores pel pas de la prova atlètica, que recorrerà l'eix de la Diagonal i el centre de Barcelona.
Els arrestats van ser enxampats durant un patrullatge preventiu després d'haver forçat tres cotxes en una sola nit.
L’enfrontament, en què van participar una desena de persones amb armes blanques, es va originar per disputes prèvies entre dues famílies de fora del municipi.
La jornada d’instrucció s’ha centrat en el coneixement dels sistemes de seguretat i els protocols d'actuació en cas d'emergència a la xarxa tramviària.
Les implicades van al·legar haver patit assalts amb lesions, tot i que realment es tractava de furts al descuit sense cap mena d'agressió.
L’empresa rectifica la comunicació inicial i confirma que les línies T1, T2 i T3 operaran sense afectacions a Sant Joan Despí.
L'alcaldessa Lourdes Borrell encapçala l'ofrena floral institucional a la plaça de Lluís Companys aquest matí de dimarts.
El Servei Municipal d’Aigües realitzarà treballs de millora a la xarxa que afectaran disset carrers del municipi durant el matí del 9 d'abril.
L'Ajuntament garanteix el manteniment dels serveis bàsics, mentre que biblioteques i centres esportius modificaran la seva activitat del 30 de març al 12 d'abril.
L’ONCE ha portat la sort a Sant Joan Despí en el sorteig del ‘Cuponazo’ del passat divendres, 13 de març. El venedor José Manuel Llamas ha estat l’encarregat de repartir un premi de 40.000 euros des del seu punt de venda situat al carrer de la Mare de Déu de la Mercè, 39.
El municipi depèn de l’agència de l’ONCE a Molins de Rei, que dona servei a 435 persones afiliades a la comarca. Aquest sorteig ofereix cada divendres un premi major de 6 milions d'euros i 134 premis de 40.000 euros a les cinc xifres.
Redacció/ Foto: Wikimedia Commons
Els Mossos d’esquadra van detenir una dona a Martorell per robatori amb violència en un establiment comercial. Els fets van succeir el passat divendres 20 de febrer, al voltant de les 20:15 hores, quan una persona va entrar en una botiga i en ser descoberta robant diversos objectes va iniciar una baralla amb els treballadors. Va aconseguir fugir, però la ràpida intervenció dels agents policials van aconseguir aturar-la i detenir-la a la via pública.
Marçal Fontanals / Foto: Mossos d’Esquadra (arxiu)




