Un incendi destrueix completament una autocaravana a la C-32 a Castelldefels
El sinistre, ocorregut a l'alçada de Port Ginesta en sentit Sitges, ha obligat a tallar dos carrils de l'autopista, provocant retencions, tot i que no s'han hagut de lamentar ferits.
Un espectacular incendi ha calcinat completament una autocaravana aquest dissabte a la tarda mentre circulava per l'autopista C-32, a l'alçada del terme municipal de Castelldefels. Segons han informat fonts oficials, l'incident no ha provocat ferides a cap persona, tot i que ha generat importants complicacions en el trànsit en direcció al Garraf.

Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís d'alerta a les 14:55 hores. Fins al lloc dels fets, concretament a la zona pròxima a Port Ginesta, s'hi han desplaçat immediatament dues dotacions del cos professional. Davant la virulència de les flames, que afectaven la totalitat del vehicle recreatiu, els efectius d'emergència han hagut d'utilitzar escuma per inundar l'autocaravana i sufocar el foc de manera eficaç.

Pel que fa a l'impacte viari, el Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que, a conseqüència de l'incident i de les tasques d'extinció, s'ha hagut de restringir la circulació a la C-32 en sentit Sitges. Inicialment, només s'ha mantingut un carril obert al trànsit, fet que ha provocat retencions en aquest tram de la comarca del Baix Llobregat. A hores d'ara, es desconeixen les causes que han originat el foc.
Veure video: https://x.com/transit/status/2058177474228293718
Redacció/Fotos: Bombers




