Sant Joan Despí ajorna la 25a edició de Fira Despí al 31 d'octubre per la pluja
Featured

Sant Joan Despí ajorna la 25a edició de Fira Despí al 31 d'octubre per la pluja

L'Ajuntament ajorna la gran trobada comercial del barri Centre a causa del mal temps, però manté demà la celebració de la Ruta de la Tapa.

L'Ajuntament de Sant Joan Despí ha decidit ajornar la celebració de Fira Despí, que s'havia de dur a terme aquest dissabte 3 d'octubre, a causa de la previsió meteorològica adversa. La nova data programada per a la fira és el dissabte 31 d'octubre.

Aquesta edició és especialment rellevant, ja que commemora el 25è aniversari d'aquesta trobada de referència per a la promoció del comerç de proximitat. L'esdeveniment, previst inicialment al barri Centre, comptarà amb la participació d'uns 90 comerços, cellers i parades d'artesania que s'instal·laran a la via pública a la nova data establerta.

Mentre que la fira comercial s'ha de posposar, la celebració de la Ruta de la Tapa es manté en la data prevista d'aquest dissabte 3 d'octubre. Un total de vuit establiments de restauració local participaran en la ruta: Bar Foment Cultural, Racó Degustació, Irish Pub Dublin, Punt de Trobada La Kolora, Bar La Escapada, Bar La Villa, Heladería Degust@ i Sirirí Cafè d'Especialitat.

Els ciutadans que participin en la ruta podran optar a dos premis de 100 euros en consumicions. Per entrar al sorteig, cal aconseguir els segells de dos locals diferents, votar la millor proposta gastronòmica i dipositar la butlleta a les urnes habilitades als mateixos comerços.

Redacció/Foto: IA Gemini