L’ONCE reparteix un ‘Sueldazo’ de 240.000 euros a Martorell
Un veí del municipi guanya 2.000 euros al mes durant 10 anys en el sorteig d’aquest passat diumenge 26 d’abril.
La sort ha tornat a somriure a la comarca del Baix Llobregat. El sorteig del ‘Sueldazo’ del Cap de Setmana de l’ONCE realitzat ahir, diumenge 26 d’abril, ha deixat un premi important a Martorell. La fortuna ha arribat de la mà d’un cupó premiat amb 2.000 euros al mes durant 10 anys, fet que suposa un premi total de 240.000 euros per a la persona afortunada.
L’artífex d’aquesta bona notícia ha estat Maria del Carmen Salas, agent venedora de l’Organització que desenvolupa la seva activitat al quiosc situat a la Rambla de les Bòbiles, número 1. Salas, que forma part del col·lectiu de 2.500 venedors amb discapacitat de l’ONCE a Catalunya, ha expressat la seva satisfacció per haver portat la prosperitat a un dels seus clients habituals.
Impacte a l’agència de Molins de Rei
Administrativament, Martorell s’integra sota el paraigua de l’agència de l’ONCE a Molins de Rei. Aquesta seu és clau per a la zona, ja que presta serveis personalitzats a 400 persones afiliades i gestiona una xarxa de 120 agents venedors repartits pel territori.
El sorteig del 'Sueldazo' és una de les modalitats més populars de l'entitat durant el cap de setmana. A més del premi repartit a Martorell, el sorteig ofereix cada dissabte i diumenge un premi principal de 300.000 euros al comptat més 5.000 euros al mes durant 20 anys.
Redacció/ Foto: ONCE





