Torna el repte “La Travessa de la Comarca” a través del riu Llobregat

Torna el repte “La Travessa de la Comarca” a través del riu Llobregat

Forma part del programa d’activitats d’esport popular del CEBLLOB i està obert a tota la ciutadania, amb l’objectiu de fer activitat física de forma saludable a través de la pràctica del senderisme, el running o el ciclisme

 

Durant els mesos de gener i febrer, es publicaran onze fitxes corresponents a les onze etapes del repte “La travessa de la comarca” a través del riu Llobregat (en total trenta quilòmetres). Aquest nou repte per a l’any 2025 forma part del programa d’activitats d’esport popular del Consell Esportiu i està obert a tota la ciutadania, amb l’objectiu principal de fer activitat física de forma saludable a través de la pràctica del senderisme, el running o el ciclisme.

Les fitxes de les diferents etapes, oferiran la informació necessària per conèixer les característiques de cada tram -distància, desnivell, punt de sortida, punt d’arribada i “punt fotogràfic” pel registre de l’etapa- que cada persona podrà realitzar com vulgui: etapa per etapa unint més d’una etapa o fent tot el recorregut sencer. Com s’ha fet amb els reptes anteriors, també es publicarà un track de cada etapa. El registre després d’haver completat les etapes, es realitzarà a través d’un formulari de google, on cada persona haurà d’introduir les dades sol·licitades, i adjuntar una fotografia del “punt fotogràfic” que s’indicarà a cadascuna de les fitxes publicades.

El Consell Esportiu del Baix Llobregat continua fomentant la descoberta de la comarca, ja que aquesta travessa trepitja dotze municipis de la comarca del Baix Llobregat: Martorell, Sant Andreu de la Barca, El Papiol, Pallejà, Molins de Rei, Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló (Colònia Güell), Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Boi de Llobregat i el Prat de Llobregat.

El període per assolir aquest repte comptarà des de la publicació de la primera fitxa, fins a l’últim dia de l’any 2025 i les persones que ho completin, rebran un obsequi del CEBLLOB.

Redacció / Fotos: CEBLLOB