Castelldefels acollirà la sortida de la tercera etapa de La Volta femenina

Castelldefels acollirà la sortida de la tercera etapa de La Volta femenina

Serà el diumenge 8 de juny en una jornada que coronarà la guanyadora de la prova ciclista

 

El ciclisme d’elit torna a Castelldefels. La segona edició femenina de La Volta Ciclista a Catalunya, que se celebrarà del 6 al 8 de juny, ja té confirmades totes les seves etapes, després de l’entrada del municipi baixllobregatí com a seu de sortida de la seva jornada final. Gràcies a l’acord entre l’organització i el consistori, les millors ciclistes del món seran a la ciutat i a la nostra comarca el diumenge 8 de juny per iniciar una etapa final que coronarà la vencedora final de la cursa a Barcelona.

L’alcalde de Castelldefels, Manu Reyes, ha afirmat “Castelldefels és una ciutat que respira esport, som destinació de turisme esportiu, i que la Volta a Catalunya femenina comenci l'etapa final des de la nostra ciutat és una molt bona notícia, un anunci que ens omple d'orgull”. I afegeix que "des de Castelldefels apostem per l'esport i l'esport femení en particular. Reyes afirma que “Comptem amb esportistes i clubs que representen l'excel·lència esportiva i estarem més que encantats a rebre com es mereixen les participants de la pròxima Volta a Catalunya femenina.”

“Estem molt contents de sumar Castelldefels al recorregut de la 2a Volta a Catalunya femenina. Tot i que feia molts anys que no era seu d’una sortida o arribada d’etapa, la ciutat ha estat present en el recorregut de la Volta masculina dels darrers anys amb diferents esprints intermedis, i estem molt agraïts del nou pas que fem situant Castelldefels com a sortida d’etapa. Un suport que ens ajudarà en el repte de consolidar la nostra prova femenina com una cursa de referència a nivell internacional”, ha explicat Rubén Peris, director de la Volta Ciclista a Catalunya.

Redacció / Fotos: La Volta