L’empresa Pronovias amplia i millora el seu ‘showroom’ del Prat

L’empresa Pronovias amplia i millora el seu ‘showroom’ del Prat

Amb una inversió de dos milions d’euros i preveu internacionalitzar les seves col·leccions

 

La marca de moda nupcial Pronovias ha invertit dos milions d'euros a millorar i ampliar el seu 'showroom' del Prat de Llobregat, un espai estratègic per a aconseguir internacionalitzar la presentació de les seves col·leccions, segons informa Europa Press. L'espai compta amb 2.200 metres quadrats i disposa de dues plantes i un espai ampliat que connecta amb el nou museu The Gallery, que la signatura inaugurarà al gener.

El 'showroom' preveu reunir més de 500 clients a l'any als qui es presentaran més de 800 vestits de totes les marques, amb una selecció d'accessoris i noves línies, i l'empresa també posarà en marxa una exhibició permanent. Per a poder reforçar la seva presència en els mercats d'Itàlia i Alemanya, així com en els dels Estats Units i Llatinoamèrica, la signatura té previst dur a terme presentacions de les seves col·leccions en diferents "mercats clau".

El CEO de pronúvies Group, Marc Calabia, ha explicat la seva prioritat és poder oferir "una experiència de marca única i personalitzada" en els seus propis espais, també en els seus principals mercats a nivell global.

Estats Units, mercat preferent

El nou pla estratègic de la signatura per a 2025-2027 situa els Estats Units com un dels mercats preferents, i en el qual preveu duplicar la seva quota de mercat actual. "Portar les nostres col·leccions a les núvies de diferents països de Latam i Amèrica del Nord suposarà un esforç important per a la companyia, però entenem que és el moment propici per a fer-lo", ha afegit Calabia.

Redacció / Fotos: AMB