Participació baixllobregatina a l’Allstar 2025 de la Super Copa de bàsquet

Participació baixllobregatina a l’Allstar 2025 de la Super Copa de bàsquet

Tres jugadors (Bernat Morales, Joel Joya i Malak Shady) i dos entrenadors (Andrés Joya i Juan Hereza) formen part dels equips vermell i blau

 

La Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) organitzarà, el pròxim diumenge 2 de març de 2025 a la tarda al Parc Esportiu Municipal Guiera de Cerdanyola del Vallès, l'Allstar 2025 de la Super Copa, la màxima categoria del bàsquet català. Aquest esdeveniment compta amb la col·laboració del Club Bàsquet Femení Cerdanyola i el suport de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès. 

Enguany, el partit començarà a les 18 hores i enfrontarà dos equips (equip BLAU i equip VERMELL), que estan configurats per setze participants (vuit jugadores i vuit jugadors cadascun), fruit d'una votació oberta a tots els capitans, les capitanes i els entrenadors de la categoria. Cada equip serà dirigit per tres entrenadors de la Super Copa, que també han estat triats pel mateix procés de selecció.

Cal destacar que en l’equip vermell ha estat convocat Bernat Morales, jugador del CB Cornellà, així com l’entrenador del CB Martorell, Andrés Joya. D’altra banda, a l’equip blau, Juan Hereza, tècnic del CB Cornellà serà un dels tres entrenadors seleccionats. A més, ha estat convocada Malak Shady, del Barça CBS, i Joel Joya, del CB Martorell.  

Marçal Fontanals / Fotos: FCBQ-Arxiu