Tindrà una dotació de 70.000 euros pel 2014 i funcionarà amb un Plenari i una Comissió Permanent.
Durant el plenari de juliol es va presentar la Plataforma Gavà Solidària. L’objectiu d’aquesta nova proposta organitzativa és seguir treballant de forma conjunta per sumar esforços i vehicular-los per afavorir la inclusió social, fent efectius els drets de les persones i minimitzar l’impacte de la situació econòmica, mitjançant la construcció d’una societat basada en la col·laboració i la implicació de tothom.
La Plataforma funcionarà amb un Plenari i una Comissió Permanent. Tindrà un funcionament autònom del funcionament municipal i es regirà pel que estableixin els seus estatuts, el seu Reglament de Règim Intern, el Plenari i la Comissió Permanent, que en qualsevol cas estaran coordinats en les decisions a prendre.
L’Ajuntament aportarà suport logístic a les activitats de la Plataforma, posarà el personal tècnic a disposició de les necessitats de les iniciatives que es posin en marxa d’acord amb les seves disponibilitats, cedirà un local municipal per esdevenir seu i donarà suport econòmic. En concret, els 70.000 euros pressupostats per la Plataforma per aquest 2014.
El plenari de la Plataforma serà l’encarregat d’elaborar i aprovar els estatuts, aprovar el Reglament de Règim Intern, proposar els membres de la Comissió Permanent, validar les activitats que proposi la Comissió Permanent, proposar subcomissions de treball per àmbits d’actuació (educatiu, social, alimentari, lleure, habitatge...) tot definint programes a desenvolupar, aprovar els comptes de la Plataforma i destinar els recursos que es considerin adients a la realització d’activitats a proposta de la Comissió Permanent. D’altra banda, la Comissió Permanent serà convocada pels seus membres i estarà formada per representants d’entitats, voluntaris i voluntàries i tècnics municipals sense cap representació política. El seu mandat tindrà una durada de dos anys i actuarà com una entitat en relació a la sol.licitud de suport logístic municipal per al desenvolupament d’activitats.
Redacció / Foto: Arxiu