S'ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l'àrea metropolitana tingui el més a prop possible l'accés a tota la informació
A partir d'aquest dilluns, 5 de juny, i fins al 30 d'octubre, ciutadans, entitats i organitzacions locals tindran l'oportunitat de resoldre dubtes, aclarir qüestions i fer consultes sobre el document inicial del Pla director urbanístic metropolità (PDUM). L'oficina itinerant s'ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l'àrea metropolitana tingui el més a prop possible l'accés a tota la informació. L'horari d'atenció al públic serà de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, i caldrà demanar cita prèvia a través d'aquesta pàgina web: https://urbanisme.amb.cat/informar-se/oficina-d-atencio-al-pdu
El calendari i les localitzacions específiques dins de cada municipi es poden consultar a l'enllaç següent: www.amb.cat/ca/web/pdu/informar-se/oficina-d-atencio-al-pdu/cita-previa/resol-dubte-presencial
Dos dies per setmana hi haurà tècnics del Servei de Redacció del Pla Director que estaran a disposició del públic per aclarir dubtes i orientar sobre aspectes determinats.
L'AMB recorda que entre l'abril i l'octubre, durant el període d'informació pública, els ciutadans també poden anar presencialment a l'oficina d'atenció ciutadana del PDUM a l'AMB per resoldre dubtes amb els tècnics i consultar el document en paper.
Redacció / Foto: AMB