Això respresenta un vint.-i-sis per cent més que en un mes ordinari
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha venut més de tres milions de títols des que el passat 1 de setembre es van aplicar les tarifes reduïdes, un 26% més que en un mes ordinari.
Segons ha informat la companyia pública de transports, la T-Casual, l'abonament unipersonal de 10 viatges, el preu de la qual s'ha rebaixat un 30%, es manté com el títol més sol·licitat i representa el 34,7% del total dels abonaments venuts, amb gairebé 1 milió d'abonaments.
TMB destaca el creixement de la T-Jove que ha multiplicat 3,5 vegades les seves vendes respecte a un mes ordinari, i la T-Usual, que ho ha fet 1,7 vegades, dos títols que ara costen la meitat.
Pel que fa al passatge, aquesta setmana, les xarxes de metro i autobusos de TMB han aconseguit els dos milions de validacions totals en alguns dies laborables, xifra que no es registrava des del 2019, abans de la pandèmia.
En una nota de premsa, la presidenta de TMB i tinent d'alcalde de Barcelona, Laia Bonet, ha considerat que aquestes xifres mostren “una clara recuperació de la confiança en el transport públic” i ha emplaçat la ciutadania a “continuar utilitzant el transport públic, clau per seguir avançant cap a una ciutat més sostenible.”
Redacció / Fotos: Arxiu-AMB