La ubicació de les portes d'embarcament i els taulells de facturació van ser les qüestions més freqüents, mentre que els passatgers van utilitzar principalment els punts d'informació de la zona d'arribades i sortides de la terminal T1.
L'Aeroport de Barcelona-el Prat va atendre 1.187.057 consultes per part dels seus usuaris des de gener fins a juny d'aquest any 2015. Les preguntes rebudes més freqüents fan referència a la ubicació de les portes d'embarcament, amb 275.069, i els taulells de facturació, amb 108.517, el que suposa un 23,17% i un 9,14% respectivament del còmput total.
D'altra banda, els passatgers també van realitzar un total de 116.681 consultes sobre informació de vols de sortida i arribada, 64.966 sobre informació turística, 62.406 sobre el servei de Tax Free, 33.820 del servei d'Aerobús i 32.197 referents al servei d'autobusos que connecten ambdues terminals.
Per resoldre els seus dubtes, els viatgers es van dirigir principalment als taulells d'informació ubicats a les zones d'arribada i sortida de la terminal T1, on es van gestionar més del 36% de les consultes. Respecte a la terminal T2, els taulells de la zona pública de la T2B i el mòdul M2 de la zona d'embarcament, van ser els més utilitzats, on es va atendre el 18,22% de preguntes.
L'Aeroport de Barcelona-el Prat també disposa de l'adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per atendre al passatger. Durant els 6 primers mesos de l'any s'han contestat un total de 1.778 correus, destacant entre els temes més tractats informació referent als objectes perduts, el pàrquing públic, contacte de companyies aèries, horari aeroportuari o servei de consigna.
Redacció / Foto: Arxiu