Daniel Serrano, portaveu del grup municipal del PP: “La ciutat necessita un decidit suport al seu sector empresarial per atreure i fidelitzar visitants a la nostra ciutat”
El Grup Municipal del Partit Popular de Cornellà de Llobregat ha presentat una moció per debatre en el proper Ple de l'Ajuntament la necessitat de promoure la “Marca Cornella”. En aquest sentit, el portaveu de la formació popular, Daniel Serrano, afirma que “Cornellà necessita un impuls des de l'Ajuntament per promocionar i prestigiar la “Marca Cornellà” amb l'objectiu decidit de fer de la nostra ciutat un lloc atractiu per al visitant, ja sigui per negocis o per oci”. Serrano afegeix que “Cornella té moltíssimes coses bones a oferir als visitants, però necessitem vendre'ns millor per ser capaços d'atreure un major nombre de persones.”
Plànol-guia
Per a això, els Populars a l'Ajuntament han proposat, per començar, la creació d'un plànol-guia de la ciutat que reculli l'oferta principal o de referència de la ciutat des del punt de vista comercial, d'oci, esportiu, gastronòmic, hotelera, etc. El portaveu popular, Daniel Serrano, assenyala que “es tracta de facilitar la vida als nostres visitants perquè gaudeixin de la seva experiència i repeteixin; i per a això, abans cal promocionar més i millor la Marca Cornellà. Eines com les noves tecnologies o les xarxes socials són necessàries però entenem que també és imprescindible la creació d'un plànol-guia que poder distribuir, per exemple, en l'Aeroport del Prat-Barcelona o l'Estació de Sants, per on cada dia arriben milers de visitants”. Per a Serrano “hem d'utilitzar tots els recursos al nostre abast i amb això no solament venem marca de ciutat sinó que també donem impuls i un suport al nostre sector empresarial i comercial”.
Finalment, el portaveu popular critica que hi hagi altres formacions polítiques que comencin la casa per la teulada. “No podem pretendre celebrar espectacles esportius de diversos dies i defraudar perquè no disposem ni dels elements informatius mínims per als visitants. És obvi que a algun grup municipal li falta visió de ciutat i tiren únicament de ‘chascarrillo’ fàcil”. Segons Serrano, “es tracta que quan ens visitin parlin bé de nosaltres i repeteixin i per a això cal treballar més els aspectes de promoció i màrqueting per impulsar les Marca Cornella.”
Redacció / Foto: Arxiu