Es proporcionarà suport i impuls als comerços per definir noves estratègies que els permeti reorientar el model de negoci, la comercialització, el màrqueting, la digitalització, l’equip humà, la professionalització i la gestió, entre d’altres
Un total de cinquanta micropimes del sector comercial i de serveis de la demarcació de Barcelona, seleccionades entre 67 candidates, participaran en la vuitena edició del programa Comerç 21, impulsat per PIMEC Comerç i la Diputació de Barcelona per millorar l’oferta comercial dels municipis del territori. El passat dimarts es va donar el tret de sortida al programa amb l’acte inaugural. De les cinquanta empreses participants de la vuitena edició que ara arrenca, tretze són del Baix Llobregat. Aquestes cinquanta participants s’uneixen a les 324 empreses que ja han passat per les edicions anteriors.
El programa proporcionarà suport i impuls als comerços participants per definir noves estratègies que els permeti reorientar el model de negoci, la comercialització, el màrqueting, la digitalització, l’equip humà, la professionalització i la gestió, entre d’altres.
En la primera fase del programa, els participants tindran sis hores d’assessorament individualitzat i dotze hores de sessions col·lectives per fer una diagnosi de l’empresa, definició d’objectius i accions de futur per assolir-los. Després, durant la fase d’execució, disposaran d’altres dotze hores d’acompanyament individualitzat amb un expert per implementar les actuacions plantejades, i vuit hores de sessions col·lectives. Al cap de sis mesos d’haver acabat el projecte, les empreses fan un seguiment amb altres dues hores d’assessorament individualitzat.
Redacció / Fotos: PIMEC