Flash informatiu

Una crema controlada al Parc Nou del Prat provoca la mort de nombrosos gats

crema gats 2

El grup municipal de Ciutadans ha demanat explicacions al govern municipal i ha sol·licitat la paralització de qualsevol acció d’aquest estil fins que no es pugui garantir el benestar animal

El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament del Prat de Llobregat, Jordi López, ha demanat explicacions per la crema controlada que es va realitzar el passat 29 d’agost al Parc Nou i que va afectar una colònia de gats gestionada per l’Ajuntament, «que va quedar delmada perquè després de la crema es van trobar gats morts, cremats i ferits greus per cremades fins al punt de necessitar ser sacrificats.»

crema gats 3

«No fa falta que faci referència a la llei de protecció animal, és evident que aquí s’ha produït una negligència greu i el govern ha de donar una explicació», ha sostingut el regidor liberal. A més, López ha sol·licitat per escrit al govern que paralitzi tota crema controlada prevista en el municipi «fins que es pugui garantir el benestar animal» i que es facilita tota la informació necessària a la ciutadania (Segons Cs no es va avisar i diversos habitatges es van veure afectats pel fum).

FbUMIWaWAAAQIKO

Amb relació a aquest últim punt, López ha assenyalat que en la crema controlada del Parc Nou «la informació proporcionada va ser amb comptagotes, no arribant a la majoria dels afectats.»

Redacció / Fotos: Cs-Bombers Generalitat

Comparteix aquest article