El pilot de Martorell tanca una temporada brillant amb el títol júnior i dos podis absoluts al Supercampionat d’Espanya de Ral·lis.
Sergi Pérez, pilot de Martorell, s’ha proclamat campió júnior del Supercampionat d’Espanya de Ral·lis (S-CER) 2026 i ha assolit una meritòria cinquena posició a la classificació general, sumant 174 punts en el seu primer any amb el Toyota GR Yaris Rally2.
Pérez, acompanyat pel copilot Axel Coronado, va posar punt final a la temporada durant el RallyRACC Catalunya-Costa Daurada, celebrat els dies 16 i 17 d’octubre. En aquesta prova, la parella catalana va arribar a liderar la classificació absoluta i va mantenir-se en la lluita pel triomf fins al darrer tram de dissabte. Una avaria a la vàlvula del pneumàtic del darrere esquerre, al tram de Savallà, els va obligar a aturar-se per canviar la roda, fet que va suposar una pèrdua de més de tres minuts i els va allunyar de la victòria.
Tot i el contratemps, Pérez i Coronado van aconseguir mantenir-se per davant de la seva rival directa en la categoria júnior, Núria Pons, assegurant així matemàticament el títol. El pilot martorellenc va expressar la seva satisfacció pel rendiment mostrat durant la prova i pel ritme que va exhibir davant de pilots amb més experiència.
Quins han estat els resultats més destacats de Sergi Pérez el 2026?
Durant la temporada 2026, Sergi Pérez ha aconseguit dos podis absoluts i ha finalitzat cinquè a la classificació general del S-CER. El mateix pilot va reconèixer que no s’hauria imaginat, a principi d’any, assolir aquests resultats ni lluitar per la victòria al ral·li de Catalunya.
Quins són els objectius de Sergi Pérez per a la temporada 2027?
Amb el títol júnior i la cinquena plaça a la general, Sergi Pérez ja pensa en la temporada 2027 amb l’objectiu de continuar progressant i competir pels triomfs absoluts. El pilot ha manifestat la voluntat de seguir vinculat a Toyota i de disposar d’un projecte que li permeti aspirar a fites més ambicioses.
— Redacció











