Flash informatiu

La Pineda acull el 15 d’octubre la visita de l’alcalde de Castelldefels

La Pineda acull el 15 d'octubre la visita de l'alcalde de Castelldefels
Foto: Ajuntament de Castelldefels

Els veïns podran adreçar preguntes i suggeriments a l'alcalde Manu Reyes tant presencialment com a través de WhatsApp.

El barri de La Pineda, a Castelldefels, serà el proper escenari de les iniciatives «L’Alcalde al teu barri» i «Parlem amb l’Alcalde». El dijous 15 d’octubre, Manu Reyes i el seu equip de govern es traslladaran al barri per atendre personalment el veïnat i donar resposta a les seves inquietuds.

Les trobades permeten que la ciutadania pugui concertar una cita prèvia enviant un WhatsApp al número 600 929 600, on poden fer arribar propostes, queixes i suggeriments. A més, el programa «Parlem amb l’Alcalde» es farà en directe des de la carpa situada davant la Biblioplatja Carme Romaní (Espai Natur@ula La Pineda), a partir de les 12.00 hores.

Durant l’emissió, l’alcalde respondrà les preguntes plantejades tant pel veïnat com per periodistes de Ràdio Castelldefels i Comunicació Digital. Les consultes es poden fer arribar també per telèfon (93 664 17 52), xarxes socials municipals o correu electrònic (parlemalcalde@castelldefels.org).

Com es pot participar a «Parlem amb l’Alcalde» a La Pineda?

Els veïns i veïnes de La Pineda poden participar presencialment a la carpa o enviar les seves preguntes prèviament per WhatsApp, telèfon, xarxes socials o correu electrònic. El programa es podrà seguir en directe per Ràdio Castelldefels (98.0FM), Instagram Live i, posteriorment, al canal de YouTube de l’Ajuntament.

— Redacció

Comparteix aquest article